Helg!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-16 » 15:21:54
Jahopp, då har halva helgen gått och snart är det måndag igen.. Gud, va veckorna springer på ^^
Torsdagen spenderades med Vaatto, trevligt värre! Hoppas allt löser sig! <3

Torsdagen är ju även våran 'brytningsdag" så jag/vi gick in i vecka 17. Skickar med en bild!
Har insett att jag har börjat fästa mig vid vår lilla krabat <3 Kanske att poletten föll ner i samband med att magen kom :)



Igår var nog den trevligaste kvällen på länge.. :)
Kvällen började i Vasaparken med grillning tillsammans med Lasse och Alex, Glenn och Sofia.
Väldans god mat och trevligt sällskap. När det började bli kallt bar det av hem till Glenn och Sofia.
Vilken underbar lägenhet ni har btw ^^ Där satt vi och snackade, dök upp lite mer folk och kvällen avslutades med en himla massa barnsnack :D Helt i min smak!! Det får vi ta och göra om snart tycker jag! :D

Idag har vi varit på stan en snabbis, snart ska vi iväg och kolla på lite barnvagnar. :) Dags att börja kolla nu så man vet vad man vill ha :).. Kvällen tillbringas nog hemma hos mamma :) *gratis mat*

Annars är det lugnt, imorn vet jag inte vad som händer.. :) Sånt som märks!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?