Förkylning

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-03 » 17:56:48
Usch, jag har blivit helt genomförkyld.. :S Jag som mådde så prima innan ^^

Är ju inne i vecka 15 nu och illamåendet har fortfarande inte gett med sig, trots att det "ska" göra det i vecka 12 (v 14 som senast).. Börjar bli lite less på det här nu, vill faktiskt börja njuta av min graviditet :)

Helgen som var obokad blev snabbt fullbokad märkte jag :)
I fredags var det ju Maj-tåg som pågick i nära 4 timmar. Sen bar det av till Cromwell House för lite krubb :)
Sen hem och slappa lite (dvs slappna av lite i ryggen som är hårt besudlad med foglossning ;) ). Sen ringde Lasse och Alex och undrade om vi ville hänga på dom :) Så vi drog till Harrys och satt och snacka till nattetid ^^ Och det var jättetrevligt :) Känns skönt att umgås med några som är i samma sits:).  Mycket skratt och mycket dricka (för en del ;) ).. Pratades en del barn och det är ju alltid trevligt :) Och aktuellt :D
Sen bar det av hemmåt för nattning av David :D.

Lördagen bestod av slappardag, tvätt av Davids bil då han skulle iväg på bilträff.. :) Kände att jag skippade det efter fredagens Maj-tåg. :) Så jag och Mini (våran låne-hund) åkte hem och vandaliserade lite hos far min.
Sen så har det ju kommit ett tillskott i familjen. Min styvsyster fick barn i lördags morse.. En liten flicka. Så vi åkte upp dit och kollade in undret :D Hur söt som helst, och jag vill bara ha min liten här.. Men oj, va långt det är kvar tills dess.. =/ Men jag hoppas på att sommaren går fort :) Ett stort GRATTIS till er!!!

Idag blev det sovmorgon och sen bar det av till Davids päron för middag -> Grillspett med tsatsiki och potatisklyftor *mums*
Och jag kunde äta idag, och det är ju alltid lika underbart :D

Nu ligger David däckad i soffan och jag sitter här, med rinnade näsa och smärta i ländryggen. Man vill ju nästan bara bädda ner sig men det är det ju lite för tidigt för :)

Miss Sjöstrand
Postat av: Sannah
URL: http://www.metrobloggen.se/sannahprenker 2009-05-05 / 10:25:28

Hehe :D

Har du riktigt otur så mår du illa ännu längre.

Mor berätta att hon spydde till ungefär månad 6!

Jag var väldigt nervös att jag med skulle göra det, men icke! Så det var rätt skönt!

Hur är det annars då?

Något liv i magen än du kännt av?

Puss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?