Flytt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-12 » 20:23:40
Nu är det bestämt, det blir flytt i slutet av maj.
Så just nu pågår storpackning här hemma, och ja det går väl sådär :P Är ju inte riktigt 100%-ig än men det går iaf frammåt :D.
Två veckor att packa ner hela våran bostad, undra hur det går? :)
Förhoppningsvis ska det nog gå bra :P Annars så ja, ja det finns nog inget alternativ!

Skönt att flytta innan man har blivit alltför stor.. :)

Annars då, har kollat lite på barnvagnar.. Har hittat en underbar hemsida som har nya vagnar till bra priser.

Anna & Axel

Och de har massa underbara färger att välja på! :)

Och vet ni vad? Idag när David kom hem hade han köpt Mario Cart Wii till mig.. *iihh* Jag måste verkligen ha världens underbaraste pojkvän <3 Jag bara älskar honom av hela mitt hjärta, och tanken på att jag har en del av honom som växer i mig gör mig alldeles tårig :) Love Love Love!!!!

Nu kommer ju inte packningen att gå sämre eller så ;) (A)

Lite virrig idag märker jag, skriver mer imorn! :D

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?