En vecka utan uppdatering *fy*

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-01 » 11:56:34
Jahopp, denna vecka har varit ganska så händelserik om vi säger så :)
I måndags hade jag iofs slappardag men det var behövligt :)

På tisdagen kom Lina med sin lilla fis Elicia på besök, och gud så söt den lilla ungen är ^^
Jag blev helt kär och vill bara ha min liten här fast det dröjer.. ^^

De stannade till onsdagen och sen bar det hem vid lunchtid för deras del. Då var jag helt utpumpad, inte riktigt van att sova så lite ^^ Så eftermiddagen spenderades i soffan, med världens migrän.. Trodde jag skulle kola där ett tag men inte då ^^ Still alive ;)

Igår var det ju som alla vet Valborg och med det fest (!). Inte riktigt något för mig nu känner jag, tur att det är låååångt kvar till midsommar så man hinner vila upp sig.. :) Ja, det var väl en lyckad fest, man får ju räkna med bråk som man så vitsigt kan säga ^^ Bortsett från foglossning och total trötthet så var det en trevlig kväll. :)

Idag är det ju Maj-tåg som traditioner erbjuder och självklart ska vi vara där :) Ska bli kul att se alla vrål-åk ;)
Sen så vet jag inte vad som händer resten av veckan och det är ganska skönt faktiskt :) Inget inbokat och det är skönt.. (om inte David har bokat in något som jag inte vet om ^^)

Idag så händer det äntligen (tror jag =) ) Jag kände liten idag.. Bara lite lätt, men definitivt någonting :D Pirrar i hela mig!! :D

Miss Sjöstrand
Postat av: Lina
URL: http://chamallow.babyblogg.se 2009-05-01 / 20:16:40

Yay it's alive :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?