Vill inte ens kliva upp ur sängen :P

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-12 » 09:44:49
Jahopp, då vaknar man på morgonen med världens äckel-väder utanför.. Regnet slår mot fönstrena och det blåser halvt storm..

Trodde det skulle vara sommar nu, kan ju tro att vi bor i London eller något.
Usch! Säger jag bara ^^
Katterna var inte heller förtjusta i att gå upp, så där låg vi och myste en stund i sängen.. :) Nu dock ligger dom på balkongen och myser, de har visst inte insett hur kallt det är ute.

Själv sitter jag här inne, med fårulls-tofflorna på :)

Igår var ju min far här och fixade med tvättmaskin och kattklös-träd. Det gick kanon!
Min mor kom däremot inte in, det blev lite tajt med tid eftersom jag skulle bort till 13.

Ner på stan och träffa Sofia, det var riktigt trevligt.. :) Synd bara att Alex inte kunde hänga på. Fick träffa lilla Kevin också, och guuud så söt han var/är :D Nu vill jag ha vår Liten här!

Idag då, kommer antagligen min syster hit.. Hon ska kolla på tvättmaskinen och se om det går att koppla in den, rörmokare som hon är :D

Skickar med en bild på magen v20+0


Miss Sjöstrand
Postat av: Sofia
URL: http://mammasofia.blogg.se/ 2009-06-12 / 11:42:45

Hejsan vännen!

Aaa, riktigt trevligt va det igår :)

Måste vi göra om, se om Alex kan hänga på nästa gång?

Har länkat till eran blogg från min nu!



Puss & Kram

Sofia


Postat av: Sofia
URL: http://mammasofia.blogg.se/ 2009-06-12 / 15:32:13

Absolut :)

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?