Puh, va varmt det är.. :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-29 » 11:53:03
Antar att jag inte är ensam om att ha noterat värmen som har kommit hit, för det går verkligen inte att undkomma den.. :)
Sitter här i vår lägenhet och det är ca 28 grader inomhus.. Försöker få det att bli korsdrag men icke sa nicke, in hit vill ingen blåst.. :P
Ut vill jag inte ens gå, då kommer jag att smälta bort.. Ibland skickar jag en tyst önskan om att det ska komma världens åskväder som tar bort värmen för en-två dagar sen kan solen komma igen och skina i två-tre veckor.. :) Ska kanske dansa lite regndans?

Har lite saker som borde göras här hemma, men värmen tar verkligen på alla krafter. Har iaf diskat av disken idag, nått bra iaf.. :P
Ska väl ta ett ryck vartefter, göra lite småsaker här hemma..
 
I helgen har vi varit hos föräldrarna, först mina på lördagen sen Davids på söndagen. Alltid lika trevligt att träffa alla igen.
Har även badat lite, bränt sönder mig på ena sidan..
Har insett sommarens stora i-landsproblem - Att sola ordentligt..
Går liksom inte riktigt med magen i vädret.. :D
Men får helt enkelt sitta eller promenera en del på stranden.

Känns som det ordnar upp sig för oss här hemma, som om vi har tagit ett steg längre fram jag och David.. Alltid lika underbart när det händer! :) Älskar verkligen min David!

Nu ska jag nog ta och göra ett litet ryck!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?