Nu är det sommar... Nu är det sol!!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-24 » 20:08:37
Åh, nu är sommaren verkligen här på riktigt, hoppas verkligen att den är här för att stanna..

Midsommar var riktigt rolig, trevligt folk och lite lekar.. Alltid något som går hem hos mig..
Dock börjar jag bli riktigt less på att vara nykter.. Eller snarare less på alla andra som är fulla jämt :(

Kan inte påstå att jag längtar till nästa fest, antar att det kommer komma fler nu i sommar.. :(
Men men, David får f*n i mig vara nykter sen när Liten är ute.. Så att jag slipper att vara det ensam ^^

Hela helgen spenderades iaf ute på Gustavs land, först med midsommarlunch som sig bör. Senare på kvällen blev det grillning.. Men nej, så gott det var!! :)
Ja sen fortsatte helgen i samma stuk, mycket grillat, trevligt sällskap och dricka för de som kan och vill :)
Tack allihopa för en trevligt helg!!

Söndagskvällen spenderades hos svärisarna, med god mat och mycket prat.. :D

I veckan då, har jag varit och simmat med mor min, jag och David blev överbjudna till Stenberg och Ida på middag.
Kycklingspett, ris och hemgjord currysås... Det var bara sååååå gott! Men sen är ju Stenberg kock också så.. :D:D
Sen blev det lite minigolf och det är alltid trevligt! :)
Tack för en trevlig kväll!!

Idag har jag provanvänt vår tvättstuga och det fungerade kanon.. :) Har hunnit tvätta massor, och vilka maskiner sen.. Allt blev kliniskt rent.. Lite skillnad från de i förra huset! :)

Imorgon ska jag ta mitt första dopp i en sjö, ska bli riktigt härligt.. :D

Ja ni, nu är jag helt slut.. Den här värmen tar kål på mig (klagar inte, bara säger fakta :D:D)

Miss Sjöstrand

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?