Midsommar!!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-19 » 10:16:13
GLAD MIDSOMMAR!!


      

Ja först får jag väl önska er alla en riktigt trevlig midsommar..  :) Ser ut som om det tillåts lite sol, och då kanske det blir ett dop i det blå! (om man inte är rädd att frysa arslet av sig! ;) )

För vår det bär det av ut till Gustavs land, ska bli riktigt roligt! Har sett fram emot det hela veckan! :D
Först blir det midsommarlunch, sen ikväll blir det grillning.. Och massa spel, skratt och sprit.. Inte för min del men alla andras! :D

Gick in i vecka 22 igår, helt sjukt va tiden går fort helt plötsligt!! :D Nu känner jag mig gravid, som en liten flodhäst ^^
Skickar med en bild dagen till ära, fast den är från igår :D

Nae nu ska jag packa lite, så att vi får med oss allt.. Hoppas alla får en lika bra dag som jag kommer att få!! :D

Miss Sjöstrand


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?