Helt uppbokad idag :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-11 » 10:08:51
Oj oj, va ju knappast att man hann vakna innan man var uppbokad idag.. :)
Först kommer min far hit men en tvättmaskin, och vi ska även fixa kattklös-träden. :)
Kommer ju att ta sin lilla tid, sen kommer min mor.. Bjuda henne på lite fika, samt ge henne sin UL-bild. Andra bilden på sitt barnbarn.. :D

Sen vid 13 ska jag iväg och träffa Sofia, ska bli riktigt trevligt :) Prata lite strunt!

Ja, sen är jag faktiskt ledig efter det, men kommer nog slockna som en stock när jag kommer hem..

Har nog börjat få foglossning, ja vet inte.. Strålar i hela ryggen, ner i ljumskarna.. Börjar precis när jag vaknar, hinner ju inte ens kliva ut ur sängen.. Himlans oschysst :P
Nu sparkar Liten varje dag, känner henne/honom och det är såå himla mysigt :)

Annars då, har börjar komma iordning i lägenheten.. Storstädade igår, försökte rensa stället på katthår.. Det gick sådär ^^

Ska nog hoppa in i duschen, så jag ser någorlunda okey ut ^^

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?