Han var min psykopat..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-11 » 14:51:54
Den jag en gång var, kommer jag aldrig att bli igen. Det har du sett till.
Du nästlade dej in i mitt liv, blandade korten och påbörjade ditt falska spel.
Som en joker, gömd i leken. Redo att med fusk och så fult spel som möjligt, vinna till dej ännu en seger.
Jag som trodde att jag var hjärter dam, hon som var speciell och som fick ditt hjärta att slå.
Hon som fick din trasiga själ att åtminstone läka en liten del.
Jag trodde jag var hon som gjorde dej lycklig, tjejen som fick dej att vilja leva, hon som delade din själ.
Men så fel jag hade, så lurad jag blev.
För du har ingen själ.
Du vet inte vad äkta kärlek är.
Det enda du kan känna är din tillfredställelse, när du ännu en gång har lyckats lura en annan människa.
En människa som med sina äkta känslor, ovetandes, låter sej luras av ditt falska spel.
Som en vampyr suger sitt blod, suger du din näring från levande människor och det är det som får dej att fortsätta leva.
Utan oss är du ingenting.

Endast iförd ett tomt skal, lever du i denna värld./Erica
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?