Halvvägs :D

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-04 » 20:08:09
Ja, då var vi halvvägs genom graviditeten. Bara 20 veckor kvar, sen har vi våran älskade gnutt här :D

Idag har vi även varit på Ultraljud, vilken lättnad det var att se att den lill* faktiskt levde.
Eftersom jag inte har känt något som jag säkert kan säga är Liten började man bli lite nervös.
Dock hade vi en riktigt otrevlig UL-tant, så jag kände inte att jag riktigt kunde slappna av. Lite hårdhänt var hon med men det var ju för Litens bästa.. :) Helt underbart att få se honom/henne iaf.. :)



H*n är hela 17,5 cm nu, borde ju kännas snart tycker jag. Men det kommer snart! Vet ju iaf att jag har en liten Alien i magen :D:D
Har även börjat se gravid ut, vissa säger att det kommer gå fortare nu efter vecka 20. Ska försöka övertala David att jag får köpa den där Tummy Butter krämen som är bra för bristningar på magen, för sånt vill man ju inte ha :P

Jag är en stolt tjockis!! :D

Nu dröjer det inte länge innan man har  "rätt" att köpa kläder och annat smått till Liten, längtar så att jag håller på att bli tokig :D

Ska springa runt och vara lycklig nu, skriver mer någon annan dag :D

Miss Sjöstrand

Postat av: Lina
URL: http://chamallow.babyblogg.se 2009-06-06 / 12:41:23

De där med bristningar o att smörja, de hjälper inte! Ja smörjde magen genom hela graviditeten o ja har ändå flames på hela magen. Bristningar får man pga hur höga halter man har av vissa hormoner samt att det kan vara ärftligt.

Men de kan va skönt att smörja ändå ^^

kramis


Postat av: Elin
2009-06-06 / 12:44:12

En söt tjockis med ett underverk i magen=)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?