En bebis i magen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-14 » 15:53:44
Känner nu Liten varje dag, helt underbart! Nu ska jag bara få David att känna också men han har ju noll tålamod och somnar efter 2 min ^^
Han får allt skylla sig själv.. :P
Längtar som tusan till att få Liten, har läst lite roliga inlägg om förlossningar och det hjälper. Tänker inte ens gå in och läsa om skräckförlossningar för det gynnar definitivt inte mig.. :)

Min mamma längtar visst massor efter att få bli mormor.. Hon trodde hon hade köpt lakan men istället köpt en sänghimmel.. Tanken slog mig då att det är JAG som ska bli mamma.. Intressant hur många aha-upplevelser man kan uppleva på en dag.. Alldeles pirrig i magen! :)
Längtar fruktansvärt efter vår vagn, efter babyskyddet... Ja efter allt.. T.o.m. blöjor.. Man måste ju ha blivit tokig eller nåt :D
Men men, måste hålla mig i skinnet och vänta lite.. :)

Idag då, har vi städat av lite här hemma.. Så nu behöver man inte andas katthår längre.. :P
Åh, förresten har vi fixat balkongen så nu kan katterna vara där ute, och det uppskattas ju inte bara lite.. :) Så härligt att se våra små älsklingar må bra.. :)

Ikväll blir det middag hos svärisarna, ska bli gott!! David ska väl iväg med svärfar och köra gokart, medans jag får umgås med svärmor.. Ska bli trevligt!

Nu då, dags att duscha så att man blir klar i tid.. Det har ju aldrig varit varken min eller Davids styrka :P

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?