Barnmorskan

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-06-09 » 12:26:04
Igår var vi hos barnmorskan på vårt andra besök.
Pratade lite, sen fick vi lyssna på Litens hjärtljud.. <3 Åh, va mysigt det var!!
Men hjärtat slog fruktansvärt fort (tyckte jag) men hon sa att det var normalt.

Jag vill ha vår Liten här nu!! :)
BM sa åt mig att jag behöver äta järntabletter, lika bra det.. Kanske man får sin energi tillbaka ^^

Om man tänker på det så har tiden gått ganska fort men ändå inte..
Minns det ju som igår att vi var i vecka 16, men nu är vi ju ändå snart i vecka 21.. Fast tycker ändå att det går olidligt långsamt ^^

Men men, man ska väl hinna njuta av graviditeten :D

Idag kommer min far hit, ska sätta upp hyllorna över tvn.. Sen blir det väl en sväng på stan.. :)
Sen blir det att packa upp resten, och sen -----> STORSTÄDNING!! :P

Ja ni, dags för lunch!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?