Trött ack så trött *gäspar*

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-14 » 10:59:15
Idag är det en usel dag...
Är helt slut verkligen, har ingen lust med nått.. Kroppen bara vill sova, huvudet vill inte ens tänka..
Jag vet inte vad det är med mig idag..
Vad ska jag hitta på?

Lägga mig och sova på balkongen kanske?
Kanske är dags att börja knapra järntabletter? Vem vet, det kanske fungerar! :P

Annars då, är hundvakt just nu till lilla Mini så det blir lite promenader om dagarna.. Vilket hade varit skönt ifall jag inte hade varit såå trött!
Städade hela lägenheten igår, så det känns skönt att det är gjort.. Blir väl att städa ett par gånger till i veckan, så att svärmor inte kolar av alla katthår (hon är allergisk)..
Sen kom Glenn och Sofia (och underbara Kevin) upp en sväng.. Gick en husesyn sen satt vi mest och snacka skit.
Riktigt trevligt! :D

Idag vet jag som sagt inte vad jag ska göra, blir väl en lugn dag.. Är lite sugen på att åka ut till mamsen en sväng och ligga där och slappa istället men vet inte om jag orkar det.. :P

Nae nu ska jag nog äta frukost/lunch - Plättar!! :D

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?