Puffar? Nae, sparkar! :D

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-01 » 14:23:57
Så igår när jag precis skulle somna kom det.. Världens spark, kändes som om jag fick hela Litens fot i handen.. :)
Var ju genast tvungen att väcka David så han fick känna också..
Så där låg vi medans det höll på i 5-10 min.. Väldigt obehaglig känsla måste jag säga.. Men samtidigt väldigt spännande.. :)
Sen somnade Liten och jag inte långt efter..

Idag har jag varit iväg och simmat en sväng, svalkade mig lite :) Sen bar det av till Hageby Centrum med mor min och fika och handla lite.. Alltid lika mysigt! :)

Ska ev iväg och bada idag, lutar åt Ensjön trots att David säger att den är iskall.. Då fyller den ju sin svalkande funktion iaf!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?