Jävla järntabletter rent utsagt...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-21 » 13:50:40
Sånt skit!!
Nu känns det som om jag är tillbaka där jag började, mår konstant illa och kräks..
Fan!!
Jag som verkligen vill må bra, speciellt nu när vi ska till Gotland om 3 dagar.. Vill inte må dåligt då! :( :( :(
Och inte nog med det så har jag ju blivit inskriven i det där nedrans programmet som antagligen kommer kräva att jag ska vara där varenda dag..
Idag är verkligen inte min dag idag.. Hoppas verkligen att den blir bättre, förhoppningsvis kan vi bege oss till svärisarnas land i Kaggebo och bara vara där och slappa lite.. :)

Just nu sitter jag och väntar på min prins som ska komma hem.. Han har varit iväg och fixat med bilen, så att den klarar hela vägen ner till Gotland ;)
Det ska bli riktigt skönt att komma ner dit, bara slappa, äta gott och umgås.. Alldeles underbart!! <3 Längtar som tusan!!

Miss Sjöstrand
Postat av: Lina
URL: http://chamallow.babyblogg.se 2009-07-21 / 15:54:55

Hjärtat då, inte kul med såna där dagar

Men du kanske skulle ta o testa Blutsaft ändå, även fast de e lite dyrare, men ja har inte hört någon som mått illa utav de iaf.

Hoppas de blir bättre snart!

Kramis


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?