Happy Birthday to me!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-16 » 23:47:13
Jahopp, då var man ett år äldre.. Ett år visare?? :P
Vad har då hänt under mitt år?

*Ja först så var vi ju i Sunny Beach sommaren 2008
*Sen så firade jag och min prins 6 månader (23 september)
*Första jul och nyår med min prins
*Förlovade mig med min prins på nyårsafton 2008/2009.
*Plussade på stickan 28 februari 2009
*Firade Davids födelsedag ihop för första gången
*Firade 1 år med min prins
*Firade första påsken ihop

Ja, och inte trodde jag att jag skulle vid 22 års ålder vänta mitt/vårt första barn. Häftigt värre! :)

Idag har jag spenderat min dag med min mamma och lillebror först. Var iväg och handlade allt som behövdes för lite kakbak och tårtfixeri ;)
Så nu har jag bakat: Hallongrottor och Kokostoppar :D
Och jag ska säga er att de är fantastiskt goda ;)

Sen har eftermiddagen spenderats med min prins, har ätit pomme, fläskfilé i ugn med kantareller!! Mumma!!
Sen har vi sett på film, min prins tittar fortfarande men jag orkade inte mer ;)
Så nu är det snart läggdags för min del iaf, tidigt morgon imorn så att allt blir städat och klart här hemma tills finbesöket kommer!

Har börjat knapra järntabletter idag, får se hur det hela ter sig. Hoppas verkligen inte att det blir en massa skit utav det för då får jag ryck!
Nu ska jag avsluta min dag, och imorn vakna upp till en underbar fredag!

Skickar med lite bilder så att ni kan roa er ett tag! :D
Jag som jänta ;)

Mammas nya skatt <3

Magen idag v25+0


Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?