Gotland, Adecco och vecka 27

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-23 » 15:43:25
Imorn då beger vi oss till det underbara Gotland!!!
Ska bli helt underbart att komma ner dit, bara slappa!! Har säker skrivit det en miljon gången men det ska verkligen bli helt fantastiskt!
Kommer fram imorgon natt så då kan jag tyvärr inte visa David runt men det tar vi på lördagen :D Har ju ett par dagar på mig så att säga.. :) Under vår vistelse har jag tänkt att vi ska hinna med Lummelunda-grottan, Visby x antal ggr, bada, Fårö, Sudret och massa mer! :D Ska bli trevligt, mysigt, härligt och underbart att få ta med min prins dit.
Ska ta vår bil ner till Gotland och det ska bli skönt.. Känns som om två timmar ändå kommer bli obekvämt och då vill jag helst sitta i vår bekväma bil!!
Kommer vara helt stel när vi kommer fram men det är det värt!! :D

Har en ny bok också på tal om ingenting.. Köpte den med mamma förra vecka när hon var inne och köpte böcker.
"Handbok för gravida - Det din doktor inte berättar".. Längtar massor efter att få läsa den, men har lagt band på min att inte läsa den förrän när vi är på Gotland.. Men älskar den redan nu, och kommer antagligen inte att kunna lägga ifrån mig den sen :D

Idag har vi bara städat, och tvättat.. Sen har jag börjar packa lite, så vi kan komma ner på stan tidigt imorn. Men kan ju inte packa ner alla "tjejprylar" förrän imorn och självklart är det de som tar mest plats ^^ Hoppas verkligen att jag får plats i min gymbag, David kommer att döda mig annars ;) Har ju lovat på heder och samvete att jag får plats i en bag så vi får hoppas på det bästa!

I veckan har jag iaf varit på det där Adecco grejen.
Träffade en underbar handläggare där som förstod att jag inte kunde/ville söka jobb just nu och tänk om alla handläggare var såna.. Så jag behöver inte träffa de mer förutom på en återträff och ett avslutningsmöte vilka båda sker i slutet av augusti. Så nu kan jag och David lugnt njuta av vår semester ihop! <3
Känns skönt när man blir förstådd istället för underminerad.. Så nu är jag inskriven där ett tag och kommer att få pengar..
Inga gigantiska summor iofs men iaf..

Idag har vi annars gått in i vecka 27.. Börjar känna mig lite tung nu, och sover inte lika bra på nätterna som jag tycker att jag borde göra.. ^^ Längtar tills nästa möte med BM bara för att se ifall jag har ökat massor eller bara ökat med ett ynka kilo till ^^ Ska ta lite kort i em, kommer kanske lägga upp de senare.. Beroende på tid och ork!

Dagen började segt nämligen, blir väl så med några få timmars sömn..
Har även varit nere i Kaggebo med David i veckan.. Hans föräldrar har ett land där och vi var där i ett dygn ungefär..
Solande och badade HELA dagen igår, men icke sa nicke att lilla Erica skulle bli solbränd.. Det är bara för att jag smörjde in mig med solkräm, nästa gång ska jag skita i den :P Så att det blir lite effekt.. ;)
Vill ju bli lite snygg :D

Miss Sjöstrand
Postat av: Design By Diva
URL: http://egosidan.blogg.se/ 2009-07-30 / 23:04:12



Hej!



Jag söker tips på ett nytt bloggnamn och tänkte om du kanske har några roliga förslag :)

Du hittar inlägget ang det här:

http://egosidan.blogg.se/2009/july/namnbyte-pa-bloggen.html



Ps... Om du ser detta som reklam ber jag om ursäkt

- ignorera då kommentaren.

Svårt att hitta andra sätt att nå ut på.



/Jennie


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?