En dag på stan!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-08 » 18:09:18
Vaknade relativt tidigt idag, vid halv nio ungefär..
Gjorde mig ordning för att träffa Sofia på stan, så vid halv 11 var jag på väg ner.. En vet ju aldrig hur långsamt det kan gå så det är lika bra att vara ute i god tid så att man inte blir försenad.. :)

Så idag blev det en heldag på stan, traskade i massa affärer och spanade på barnkläder.. Är så himla sugen på att börja handla så snart kommer vi nog göra det.. Bara pengarna börjar rulla in med så blir det kanon.
Går ju fortfarande och väntar på Alfa-kassans beslut och det dröjer fram till början av augusti innan de är klara med det.. Iaf om man ska lita på vad de säger.. :)

Fick en fin lista på allt som skulle inhandlas innan Liten kommer av en tjej på ett forum jag skriver i och den var ju inte lite lång.. :P Men det ska nog gå bra, det mesta är att få plats med allt.. ^^
Att man tom kan längta efter att köpa blöjor, nappar och sånt smått ^^ Det är ju inte klokt egentligen!

Idag har vi fixat här hemma också, har satt upp tavlor etc så nu ser det lite mer beboligt ut här hemma.. Men nu vill vi ju handla barnmöbler istället :P Värsta ha-manin!
Har även tvättat så idag blir det en guldstjärna till oss!

Så nu efter en hel dag med traskande har mina fötter svullnat!! :O Och jag som senast igår stolt kunde säga att jag har sluppit det.. :P Tji fick jag!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?