Åh, solen skiner!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-07-15 » 11:05:41
Idag är det riktigt härligt väder ute!
Ska nog dra med min kära sambo och åka och bada sen när han kommer hem.. :)
Borde kanske sätta mig på balkongen en stund och njuta av värmen, solen och min sista vecka som ledig..

Imorn har vi fullt upp på schemat, ska först ut till mor min och plocka blåbär till tårtorna som ska bakas på fredag (fyller ju år imorn och ska fira av mig lite på fredag). Sen blir det att handla alla ingredienser (stavas det så? :O ) till tårtorna, och eventuellt blir det lite kakbak med.. :)
Sen på eftermiddagen ska jag och David mysa lite så det ska bli hur härligt som helst!!

Har börjat sova sämre på nätterna nu, hittar ingen sovställning som är bekväm.. Ruskigt störande!
Men antar att det bara är att härda ut (15 veckor kvar imorn!).. Sen har vi vår lilla älskling här! *mys*

Träffade förresten Tessan och Henka i måndags (tillsammans med pappa när han lämnade Mini) och deras lilla dotter..
Såå fruktansvärt söt hon är, längtar massor tills det är vår tur att ha vår Liten här :D

Liten <3


Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?