YES!!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-12 » 18:00:22
Har fått tag på världens bästa julklapp till min prins! Nu kan jag knappast hålla mig, vill verkligen ha julafton nu! :D
Har visst blivit vuxen nu, eftersom det är mycket roligare att ge julklappar än att få dom :D

Min prins kommer bli såå överraskad! Hihi!!

Idag har vi städat också, igen.. Förstår inte, alltid när vi städar så tar det så lång tid :P
Ikväll kommer antagligen Vaatto och Sara hit, blir väl att spela kort eller nått annat trevligt =)

Nu är det dags för kvällsmat, rester från den Kreolska Grytan *mums*

Miss Sjöstrand
Postat av: mi
URL: http://ni.blogg.se/ 2009-12-13 / 16:04:35

Oj, då växte jag nog upp fortare än vad jag trodde om de är en del av att växa upp ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?