Varför..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-12-09 » 10:49:13
är man så lat och uppdaterar så sällan?
Sitter ju vid datorn en del om dagarna och då kan jag ju lika gärna skicka in ett litet inlägg så jag inte förlorar de läsarna jag har ^^

Idag har vi varit på BVC, hon har nu blivit 52 cm lång och väger 4140 gram :D Stora tjejen ju!
Växer så det knakar!
Och hon utvecklas en del, ler och skrattar och det är så underbart! Har det på film, ska bara lägga in det på datorn.. Ska försöka komma ihåg att ladda upp det här nästa gång jag uppdaterar.. Vilket förhoppningsvis inte ska dröja så länge.. ^^

Jag har funderar på det här med att tjäna pengar på sin blogg, undra vad man ska skriva om då.. Jag skriver ju bara om vårt vardagsliv och jag tror inte att andra människor är så intresserade av det ;) Vissa tjänar ju asbra på sina bloggar och det vill jag med göra ^^ Kanske ska börja kolla upp det :D
Älskar ju att skriva av mig de gånger jag orkar att uppdatera ;)

Senare idag ska vi ut till mamma och göra köttbullar.. :) Ska bli trevligt! David har ju tagit ut fler pappa-dar bara för att kunna avlasta mig lite, och det är skönt.. Har ju haft det lite tufft de senaste veckorna.. Mer om det en annan gång när jag känner att jag har lite mer tid..
Tuva är hungrig!!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?