Snö och trevligt sällskap :D

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-12 » 23:59:42
Ja ni som bor i Norrköping kanske har märkt att det är ett fint vitt lager med snö ute.. Dock inte så mycket att man kan åka pulka tyvärr, men nästan ;) (man kan ju alltid drömma (A))
Vill bara säga att jag fullkomligt ÄLSKAR snö!! <3<3<3<3
Vill inget hellre än ha 2 meter snö och 20 minus ^^ *me like*

Just nu har vi besök av Vaatto och Sara, väldigt trevligt ska jag säga er!! Har spelat lite sällskapsspel och just nu står Vaatto med Wii-dosan i högsta hugg i golfen :D Har spöat honom i ko-ridning, gissa-mii, tanks, duckhunt etc ^^ Dock fick jag stryk i biljard ;) Men det är ju sånt man får ta ^^ Har faktiskt blivit mindre dålig förlorare på senare år :P

Snart antar jag att det är läggdags så jag tackar för mig och - På med Nattmössan och In i dimman!!
Godnatt!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?