Paris... (med fin fransk rullning på R:et ;) )

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-10 » 21:29:05
Har ni varit i Paris?



Jag har aldrig varit där, men min fuskare till sambo har ju varit där.. :)
Och imorn sticker svärföräldrarna dit.. Sikka fuskare! Paris juletid måste ju vara riktigt fint.. :)
Får se till att hinna med det innan jag lägger mig ner för den sista vilan (dvs inom de närmsta 70 åren ;))
Var förbi dom idag för att träffa dom lite innan de åker, ses ju inte förrän nästa vecka och det blir ju lite långt emellan ^^


Har varit lite dåligt med uppdatering idag, men som sagt.. Vi har ju storstädat idag och det tar ju sin lilla tid.. Tror inte att min sambo uppskattar att jag smiter ifrån städningen ;) Men nu på kvällen finns det lite tid innan Tuva ska bada :)

Miss Sjöstrand
Postat av: Alexandra
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2009-12-10 / 23:14:57

Tack för omtanken, men jag tror att jag kommer hinna med allt, lite väl optimistisk kanske;P men jag har ju lasse till hjälp på lördagen! Jaa du man får ha på sig precis vad man vill=) Själva kommer jag nog ha en längre tunika! Såg att du hade blivit sjuksriven nu, skönt för er om det har varit jobbigt. Var det okej att nån av er läste marcus evangeliet?! Det var prästen som sa att det brukar vara gudföräldrarna som gör det och häller upp vattnet. Det var inga krånglia ord eller nått sånt iaf^^ hoppas allt är bra med er så ses vi på söndag=D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?