Oh va snö!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-16 » 13:19:04
Vaknar upp och det är flera cm med härlig snö! Oh va underbart!! :) Man vill ju bara dra fram pulkan och ge sig ut.. Tyvärr är ju Tuva lite för liten än ^^ Men nästa år så! :D Dock blåser det halvt storm ute och det är mindre behagligt..

Vi var ju och tog vaccinet mot svininfluensan igår.. Jag är lite öm i armen idag, inget att rekommendera när man ammar ;) Men ju mer man använder den desto mindre ont gör den.. David däremot ligger sjuk med feber :P Stackarn! Hoppas verkligen att det går över till jul..

I detta nu, så har jag precis käkat frukost.. Blev en långdagen morgon i sängen med en busig dotter.. :D David och Tuva ligger och sover nu, kan de behöva båda två :) Jag bara älskar min lilla familj! <3

Vet att jag glömde gårdagens jultips *bad me*.. Så kommer kompensera det med två tips idag.. :) Det rörde ihop sig igår så det var därför.. Hoppas att jag är förlåten ändå? ;)

Senare idag, typ om en timme kommer Elin hit.. Underhålla mig lite nu när David är dålig. Ska bli trevligt med lite närvarande sällskap ;)

Sen i eftermiddag ska vi iväg med, kolla på en grej.. Får se om vi kan bestämma oss :D

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?