Måste verkligen styla om bloggen

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-11 » 19:23:58
Gah så bloggen sen ut! Headern har ju tackat för sig och jag känner att det är dags för färgbyte.. Har ni några bra tips? Kanske lite julinspirerat nu när det är jul och allt?
Kan ni några bra sidor där man får bra tips och så? Tveka inte att tipsa, allt är välkommet!! ;)

Sitter nu med Tuva i knät (vet att jag skriver det ofta men ammar faktiskt oftast när jag skriver lite.. ^^).. Har ju en amningskudde som underlättar massor!! Så för er läsare som väntar barn eller håller på att amma så rekomenderar jag er att köpa en :D Finns i flera olika storlekar och färger ^^ För er som inte vet vad en amningskudde är så är det en kudde som ser ut såhär..  Fyllda med olika material och är verkligen kanon!!



Höll på att fixa naglarna innan Tuva blev hungrig och ska fixa klart dom medans David fixar kvällsmaten.. Ska se till att lägga upp en bild på dom sen ;)
Nu ska jag fixa lite på den nya headerna till bloggen..

Miss Sjöstrand
Postat av: Petra - Waiting for christmas
URL: http://breathingyou.blogg.se/ 2009-12-11 / 20:04:01

Finns lite olika sidor, sök på vad du vill ha ändrat på google under "bloggar" :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?