Hemma igen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-09 » 21:52:02
Då var man hemma igen efter köttbullebak hos min mor..
Ganska roligt att få kladda lite, precis som om man gick på dagis igen :D
Det blev en hel del köttbullar, bilder i förra inlägget visade bara 1/3 del typ!
Fick även en del till middag och för första gången kan jag säga att hemgjorda köttbullar slog favoriten Mamma Scans (A).. Till det blev det hemmagjort potatismos och det var läääänge sen man åt det.. Och GOTT!!!

Skickar med ett recept på köttbullar för er som är sugna på att göra det hemma nu när jag har pratat om det :)
Klicka bara på bilden för att komma till receptet!



Nu är det dags för lite TV-mys med min prinsessa och min prins.. Sen är det nog dags för sängen!
Godnatt bloglovers! ;) <3

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?