Härliga söndagsmorgon!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2009-12-13 » 09:58:59
Tittar ut genom fönstret och ser till min lycka att snön faktiskt ligger kvar!
Dock hade det ju inte skadat ifall den skulle få ligga kvar lite längre men det är ju plusgrader ute (antar jag eftersom snön är på väg bort)... Men enligt Vädret skulle det faktiskt bli snö på tisdag och de "sa" även att det ska vara minus fram till julafton vilket ger ----> VIT JUL!!! Hurray!!

Idag ska vi iväg på Dop för Wilma :) Ska bli riktigt trevligt, vi ska t.o.m bli Gudföräldrar! Jag blir en förstis med det men David har ju redan "samlat" på sig två stycken Gudbarn ^^ Ska vara där vid 12-snåret antar jag så snart blir det att göra sig iordning.. Dock är det ju bara jag och David som ska dit, Fanny ska vara barnvakt åt Tuva då det blir lite knepigt att ha henne i kyrkan.. Vi ska ju stå längst fram och då ser det lite konstigt ut att stå där med ytterligare en bebis som inte ska döpas.. Det är ju faktiskt Wilmas dag och den vill vi inte stjäla en sekund av! :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, väcka resten av familjen och äta lite frukost!

Miss Sjöstrand

Postat av: Kevins mamma
URL: http://mammasofia.blogg.se/ 2009-12-13 / 19:23:47

Hehe, så lite så!

Vadå..''Sofia blogg'' Fattar inte!?

Haha..

Kul de va att se er, så söt Tuva är :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?