Veckouppdatering igen då

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-08-30 » 19:42:04
Söndag igen.. Fast den här veckan har gått väldigt långsamt..
Fast inte helgen men så brukar det ju vara :)

Veckan då, var ju på den där föreläsningen i måndag.. Väldigt lärorikt och mycket bra att veta :)
Var ju både en sjukgymnast där och en tandhygienist.. Sånt som är bra att kunna men man inte tänker på själv.
Så nu är jag ytterligare lite smartare ;)

I veckan då, har jag umgåtts lite med mamma och min moster.. Blev lite kläder rikare så nu kan jag se snygg ut trots gravid ;)
I fredags så var ju avslutningen på Adecco, så nu ska jag tillbaka till AF igen.. yay! *ironi*

Sen var vi hos BM igen, allt såg bra ut.. Dock är Liten inte förtjust i att BM klämmer och känner så mycket :P
Mitt järnvärde var inte det bästa så nu måste jag äta två (!) järntabletter dagligen.. Som om det inte räckte med en, magen får totaldamp :P

Kvällen spenderades lugnt och stilla hemma med mys.. Sen blev det sängdags lite drägligt (iaf för min del ;))
för det var en tidig lördag som vankades..

För på lördagen kom Alex och Lasse (och lilla Wilma) förbi på lunch, så det behövdes både städas och lagas mat innan de kom.. Lyckligtvis är ju jag expert på tidsplanering så allt var klart tills de kom.
De stannade hela eftermiddagen och det var bara trevligt.. :D Fick ju spana och röra lite vid Wilma och sen prata massa skit! :D Passar mig som handen i handsken!

På kvällen bar det av ut till mamma på kräftskiva.. Och med ett flertal avbokningar så blev det 4kg kräftor på 6 pers... Mumma!! :D
Kollade sen på filmen Mama Mia (varken jag eller David hade sett den innan) och den var över förväntan! Riktigt bra film faktiskt!
Sen ringde Fanny och ville bli hämtad uppe i det öde samhället Rejmyre (vet inte hur det stavas men det spelar ju ingen roll :P).. Hon hade varit på Skogsröjet..
Sen bar det bara av hem och rakt ner i sängen!

Idag har vi bara slappat.. Och det är såå skönt.. Dock är det som sagt tidigare svårt att slappna av med Liten lekandes torktumlare i magen :P Men men.. :)

Nu i veckan jobbar David kväll, och det kommer bli lite segt... Eftersom jag inte har någon att umgås med på kvällarna.. Men det löser sig nog!
Känner på mig att september kommer gå fort.. Har lite smått inbokat och hoppas verkligen att det ramlar på fort..
Går ju snart in i oktober och då kan ju allt hända :D

I veckan har jag verkligen INGET inbokat.. Lite småsegt!
Finns på telefon/msn ifall någon har tråkigt någon eftermiddag :D

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?