Sorry för den dåliga uppdateringen.. :P

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-08-19 » 20:58:27
Men kan tillägga att det är knepigt att sitta med en laptop i knät samtidigt som man är höggravid.. (antar att jag borde räknas som det nu när vi går in i vecka 31 imorn :))

Sitter här och kollar på förlossningskliniken på tv.. Kan fortfarande inte förstå att jag ska ligga där en dag.. Undra om det gör jätteont?
Alla såna här konstiga (men antagligen naturliga) frågor börjar komma nu.. Kommer man att klara det här? Kan jag/vi ta hand om ett barn? Kommer troligtvis inte få svar på någon av dessa frågor förrän Liten är ute.. :)

Det sägs att barnet kan ha samma dygnsrytm när det kommer ut som det har i magen de sista veckorna.. Jag hoppas verkligen inte det för Liten har varit vaken i stort sett HELA dagen idag... Vilket gör det svårt att slappna av vilket har lett till att jag har varit helt död idag.. Sov en stund på eftermiddagen och nu mår jag lite bättre..
Så idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt.. Skulle ha städat idag men har verkligen varit helt borta.. :P

Jahopp, som sagt.. Vi går in i en ny vecka imorn.. Vecka 31.. Helt sjuk va fort tiden går..
Har en kompis som har beräknad födsel imorn.. Har inte pratat med henne sen i lördags så vi vet inte vad som har hänt eller inte hänt.. Hoppas allt är bra med dig gumman!! :D <3
Så nu har vi bara några veckor kvar.. Snart får vi ta hem vagnen, och babyskyddet och sätta ihop spjälsängen! Helt sjuk underbart!

Vad händer i veckan då?

Har faktiskt inget planerat fram tills fredag.. Då ska jag och min syster kolla lite på marknaden.. David ska iväg på killkväll med grabbarna så då får jag roa mig på annat håll.. :)

Sen på lördagen ska vi ner och kolla lite på marknaden.. Ett måste är ju att iaf ha varit där :D
Lördagskvällen spenderas hemma hos svärisarna Svärmor som fyller år.. Ska bli trevligt att träffa Davids släkt! :)

Söndagen blir nog stilla tror jag.. Har inte för mig att vi har så mycket inbokat iaf.. :D

Miss Sjöstrand

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?