Söndag igen.. :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-08-23 » 13:44:23
Tiden går så fort men ändå så långsamt...
Tycker att veckorna går så trögt men ändå sitter jag här och förunnas över att det redan är söndag igen.. :)
Kanske kanske kanske att det går fort fram tills oktober? Med lite tur så!

Liten har börjar röra väldigt mycket på sig den senaste veckan, nu flyttar sig HELA magen.. Vet att jag har skrivit det förrut men nu är det värre än nånsin :D Skumt känsla men samtidigt härligt! Dock inte lika härligt när man ska somna om efter nattkissandet.. Liiite svårt att slappna av med en alien i magen ;) Har börjar känna mig betydligt tyngre nu, jobbigt att gå ner på stan etc.. Och så har mina stackars fotar (fötter*) börjat svullna.. Tur att jag har ett par bra töjbara skor!!

Antar att det inte är helt förbjudet att säga det nu när de själva har skrivit ut det så här kommer det.. Ett par vänner till oss fick barn i torsdags.. Sånt litet underbart underverk! Fick t.o.m hålla det lilla knytet igår och det var ju såå häftigt.. Tänk att det bor en sån i min mage.. Så nu längtar jag/vi mer om möjligt efter Liten <3

Grattis igen till er och ni ska vara såå stolta över den lilla!!!! :D

Idag blir det som skrivet innan en slappardag.. Skönt med det ibland med!

Veckan då:
Imorn blir det en sväng till mvc för en föreläsning (Livet efter förlossningen)..
Tisdag-torsdag har jag inget inbokat (öppen för förslag).. Fredagen börjar hos Adecco för avslutningsmöte.. Sen på eftermiddagen ska vi till BM och det ska bli trevligt att komma dit igen.. Se att Liten mår fint!

Sen i helgen ska vi på kräftskiva ute hos mamma på lördagen och innan det träffa Lasse och Alex förhoppningsvis och både luncha och kolla på Wheeling Cruise (vet inte om det stavas så men iaf)
Har insett att jag bokar upp mig så mycket som möjligt bara för att få tiden att gå fortare.. Önskar verkligen att jag hade ett jobb att gå till bara för att få göra något om dagarna.. Fattar inte att jag ska klara av att vara hemma ett år till.. :O

Ja ni, det var väl det.. :)

Miss Sjöstrand

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?