Oj va man blir tyngre snabbt..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-08-10 » 23:23:53
Jag är helt slut..
Att det kan vara så jobbigt att vara gravid.. Tänkt dig elefanter som är dräktiga hur länge som helst (minst inte hur länge men lååååång tid är det..).. Jag vill att det ska vara över nu, och jag är "bara" i sjunde månaden ^^

Iaf, måndag idag.. Och ny vecka.. :)
I helgen har vi varit på inflyttningsfest hos Stenberg och Ida, det var väldigt trevligt! Dock hem tidigt, eftersom jag snabbt blir trött på kvällen.. Inget vidare sällskap när jag bara sitter och halvsover på en stol :P

På lördagen åkte jag ut till mamma, då David skulle iväg på bilträff i Linköping. Sen kom han såklart och hämtade mig på kvällen så jag kunde somna tryggt i vår säng :D

Söndagen gjorde vi nog inget på.. Inte vad jag minns just nu iaf.. Som sagt, det börjar bli sent och hjärnan funkar inte riktigt som den ska.. :P

Och vet ni vad? Lyckades få med mig David till Babyproffsen i fredags så då handlade vi 4 bodies och 2 übersöta nappar.. :)
Helt underbart att köpa lite kläder, få känna att snart är det verkligen dags.. <3

Borde ta lite kort så ni får se vad det är för kläder vi har här hemma till Liten men just nu orks inte det heller ;)

Imorn ska vi till IKEA!!! *yeppiiiieee*
Ska kolla på spjälsäng med svärisarna, och lite annat smått och gott till Liten.. :) Någon som vet om de har något Babyproffsen där ute? För mig som inte är från Linköping? ;)

Ja ja, dags att sova nu! *gäsp*

Miss Sjöstrand
Postat av: Caroline
2009-08-11 / 07:31:13

Aaa det har dom. Ligger nära IKEA också, bara över gatan. Sen har de Babyland också :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?