Helg igen då :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-08-07 » 08:29:46
Nu springer verkligen veckorna iväg, hinner ju knappast tänka innan man har gått in i en ny vecka..

Igår gick vi in i vecka 29.. Exakt 12 veckor kvar nu! Helt magiskt ju!
Så nu börjar köplusten komma på riktigt, och funderar på om jag ska dra ut David och kolla på lite småplock idag.. :)
Sommaren är snart slut (ja jag vet att det låter deprimerande för er men vi vill inget hellre än att det blir höst) och ja.. Känns som nyss man firade midsommar.. Men det är ju snart två månader sen.

Om exakt en vecka ska vi till BM, och sen efter det börjar man de täta besöken.. Oj oj, då kommer det verkligen kännas som om man är på sista slutspurten..

Igår var vi och badade i Vätterviksbadet i Vadstena, var jättehärligt.. Med låååånggrunt och varmt både på land och i vattnet.. Så nu är jag snyggt röd igen ;) Sen bar det av in till Skänninge, och träffade Lina en sväng. Alltid trevligt att ses! <3

Idag då, som sagt, ska vi försöka komma iväg och kolla på lite småsaker till Liten och sen kanske min mor kommer hit på fika. Lämnade in bilen imorse, så förhoppningsvis får vi hämta den vid lunchtid.. Sen ikväll bär det först av ut till min syster.. Ska fira hennes fru Caro, ska bli riktigt trevligt och gott hopppas jag :D Sen avslutar vi kvällen hos Stenberg och Ida som ska ha inflyttningsfest.. Hoppas på en riktigt nice kväll!

Nae, dags för en morgon nap kanske.. *gäsp* Skickar med en bild på magen (28+0)


Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?