Uppdatering

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-04-11 » 13:52:29
Då är våren här och det är ju alltid skönt :)
Det är typ 25 grader varmt på våran balkong och då kan man nästan ana att sommaren är på väg :)
Älskar verkligen att solen har kommit fram och lyst ett par dag. Allt blir så mycket ljusare och man mår bättre.. :)

Det som har hänt sedan sist..
Är ju inne i vecka 12 och det känns ju skönt att det går framåt men vill gärna att det ska gå lite fortare..  :) Vill ju känna liten <3
Men antar att det kommer senare ^^ Och jag hoppas verkligen att liten är värd besväret ;)

Vi har sagt upp lägenheten så det blir flytt den 1/7 så då önskar vi all hjälp som finnes ^^
Ska flytta till lite billigare.. Hoppas på att hitta något nytt snart.

Lite andra viktiga saker

23/3 Firade vi ett år
3/4 - Inskrivning hos Barnmorskan


Det som har hänt den här påskhelgen då..
I torsdags fyllde min far år så då var vi där och åt.. :) Tortiljas.. Ännu en variant av taco, jag har receptet Mi ;)

Igår så var det först middag hos Davids föräldrar sen bar det upp till typ en av de största festerna där som jag har varit med på.. :) En himla massa människor och självklart alla gamla godingar :) Tack för en übertrevlig kväll <3
Sen bar det av till Otten, var ju tvungen att se hur det ser ut efter renoveringen.. :) Skitläckert tyckte jag att det blev, dock så liknade en strippklubb.. :P Men va fan, så länge inga strippstångar finns är jag nöjd :P

Idag ska vi ut till min mor på påskmiddag.. Och så jag har längtat ^^ mums för prinskorv och köttbullar!!
Blir antagligen lite dricka där och kanske sover vi över en sväng. Beror på hur full Älskling blir och hur trött jag blir.. :)

Imorn ska vi kanske grilla.. :) Det ska bli gott med årets första grillning :D Flintastek för hela slanten *mums*

Hmm, ja ni.. Det var väl det.. :)

Miss Sjöstrand
Postat av: Sannah
URL: http://www.metrobloggen.se/sannahprenker 2009-04-22 / 12:11:52

Hej gumman!

Du kommer att känna bebis i ungefär 18 veckan, beroende på lite hur bebis ligger inne i magen.

Har du tur kan du redan nu känna lite "spritter" i magen. Nästan som om det skulle vara en liten fisk som bubblar runt. Jag tror säkert du redan känt det, men kopplat i hop det med magprat. Tänk på det nästa gång det bubblar i magen på dig. Då kan det vara bebis. Puss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?