Ny vecka, tätare uppdatering ;)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-04-14 » 13:36:02
Jahopp, då var påsken avklarad och med det allt ståhej.
Påskriset står iofs kvar på bordet men det är ju lite mysigt så det får nog stå där ett par dagar till :)
Ute har våren börjat ta fart på allvar, man ser att knopparna är på väg och det börjar t.o.m. lukta vår :o

Det är inte direkt supervarmt ute men ändå envisas man med vårkläder och till följd av det ---> vakna snuvig som f*n :P
Men det är så det ska vara, vi svenskar är helt enkelt optimister.. (fast bara när det gäller våren, annars är vi ett jävligt gnälligt folk :P)

Idag har jag spenderat dagen med att kolla efter lägenheter, så eftermiddagen kommer att spenderas på visningar :D
Hittade två treor, egentligen tre men ska höra med David vad han tycker om den sista :).
En trea i skarphagen och en trea tillbaka i Haga ^^
Så vi får hoppas på det bästa :D

Sen idag så har jag klippt ner Mini, så nu är hon snaggad :D Snart blir det bad med, innan My Love kommer hem :D
Så kan jag chocka honom med henne lite (A)

Sen vill jag bara säga ett stort Tack till alla där ute, utan er fungerar inte jag. Speciellt tack till "Davids" kompisar som verkligen har välkomnat mig in i gänget och ja.. Ni är helt enkelt underbara <3

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?