Måndag = Städdag :)

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-04-27 » 13:38:10
Jupp, idag har jag städat hela lägenheten.. Måste ju hålla det lite fint här hemma, dock så är jag helt slut ^^ Tur att det bara är en gång i veckan man behöver städa.. :D
Dessutom passade jag på att göra det lite finare här hemma för imorn får vi ju storbesök av Lina och hennes lilla fis Elicia :)
Det ska bli hur trevligt som helst, var ju typ evigheter sen vi sågs.. Måste det bli ändring på :D

Tyvärr är jag ju inte helt klar med städningen, har en diskmaskin att plocka ut och en tvätt att starta.. ^^ Men lite paus måste man ju få ta som en gravid kvinna :P

Annars så har vi äntligen fått tag i en ny lägenhet, så nu blir det flytt den 1/7.. :) En asfin tvåa i ektorp.
Så nu blir det snart att börja packa :P Och flytta som är så fruktansvärt roligt ^^ Eller inte :P

Jag som tyckte veckorna gick så långsamt nyss tycker att de springer på i en ganska bra takt nu.. Det var ju snart 10 veckor sen vi fick plus på stickan och det känns fortfarande som igår.. :) Snart går jag in i vecka 15 och ja.. Det är ju inte klokt.. :) Snart kommer jag sitta här riktigt tjocker och undra vart graviditeten tog vägen :P

Tänker på dig minst en gång om dagen, och undrar jämt varför det aldrig funkar mellan oss. Är det för att vi är för lika eller för att vi är för olika? Saknar dig, men vet inte om vi klarar av att vara vänner? Vill att vi ska kunna vara där för varandra jämt, att vi ska kunna säga vad vi vill till varandra utan att det blir fel. Men vårt temperament säger oftast ifrån innan logiken gör det. När vi kritiserar varandra tar vi det jämt väääldigt personligt och det är väl så vi är. Fast vi inte menar något illa.
Fast det kanske inte är så alls, eller vad tror du? 


Dags att ta tag i allt igen :)

Miss Sjöstrand
Postat av: Alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2009-04-28 / 15:09:41

Vad kul att ni hittat en lägenhet, dags för flytt snart då:P



Hoppas allt är bra med er!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?