Fredag och en bra sådan :D

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-04-17 » 13:11:23
Idag är det helg igen :) Och det är ju alltid skönt.. <3 Solen skiner utanför idag med, helt underbart men det kan ju inte hålla i sig... Måste ju bli spöregn snart *pessimist*
Som ni kanske ha märkt är jag lite av en soldyrkare och älskar verkligen när solen är framme :D
Idag hade jag lite sovmorgon till 9, usch va man blir trött av att vara gravid.
Kan vara så att mitt HB är lågt, och måste kanske börja knarka järntabletter snart ^^

Har varit hos min far och ätit kålpudding och hör och häpna det var gott ^^ Det var såå länge sen jag åt det och har kanske blivit lite vuxen sen sist jag åt det :D Så nu har jag en matlåda med kålpudding och potatis och världens goaste sås i frysen :D Det träliga är ju att jag inte kan äta så mycket.. känns som om jag äter en myras portion.. :( Och jag som älskar god mat.. :P

Igår var jag hos barnmorskan, skulle bara ta ett blodprov.. Men på måndag blir det andra grejer.. Då är det dags för:
Första ultraljudet!! Det ska bli jättespännande :) Ska bli roligt att se liten <3 Kanske poletten ramlar ner :)

I helgen blir det lugnt, hoppas på en grillkväll ;) Skriver väl mer imorn antar jag :) Ska ner med hunden en sväng nu!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?