Från moln till sol

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-04-15 » 21:35:04
När man vaknade denna dag var det mulet och inte trodde man att man skulle få skåda solen idag. Jag är en sån där människa som aldrig kollar på vädret utan tar dagen som den kommer.. Bra ibland, mindre bra ibland ^^
Sen helt sonika kommer solen fram och värmer mig igen. Underbart, som alltid <3

Denna dag spenderades ute på Vikbolandet ute hos min mor, för jag hade bilen idag. :)
Lämnade in de två minsta katterna för kastrering idag så nu är det gjort, bollarna är borta :P
Så när jag satt där ute hos mamma började solen skina och ut far jag och njuter.. Men vet ni vad??
Jag somnade i solen och alla ni som har gjort det vet hur sliskigt det är att vakna efter en timmes sömn i solen *yuuuhh*
Ska tilläggas att det var lä, och jag var fullt påklädd.. :S Så det blev en march in i köket efter vatten och skugga.. :P
Så idag har jag bara myst, har iofs ringt till min "blivande" hyresvärd och kollat lite grejer.. (Och kom på nu i skrivande stund att jag ska skicka iväg ett mail till dom).
Sen vid halv fem bar det av in till stan igen, hämta katterna och min älskling som tvingats jobba över idag.. :S Stackars sliter varje dag, och jag kan inget göra för att hjälpa honom.. Usch, va jag känner mig hemsk.. :'(

Sen gjorde jag en mindre lyckad grej idag, David sa att det blir bra men det blir att finslipa riktigt ordentligt om det ska bli bra ^^

Sen fick jag ett meddelande från en kompis som jag tyvärr inte har pratat så mycket med, som jag skulle vilja prata mer med.. Och antar att hon är lika nyfiken på min graviditet som jag på hennes ^^ Får ta och se en film någon dag tycker jag :D Det klarar vi av iaf ^^ ;)

Nu är det snart sovdags, David-stackarn har sovit i soffan sen vi kom hem strax efter fem tills nu.. Han var verkligen helt körd idag och det inte helt utan anledning <3
Älskar dig David och du är världens underbaraste pojkvän/sambo/fästman och blivande make. Du och jag för evigt!


Miss Sjöstrand
Postat av: Alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2009-04-16 / 12:51:44

okej, men skönt att det börjar släppa nu då, man blir ju ganska osocial när man mår illa hela tiden! Får du njuta lite av sommaren iaf=) Hihi, mina kläder kan ja inte ha längre nu:P Men ja kör med leggings och lång t-shirt! Byxorna skulle nog vara en omöjlighet nu, känns nog som jag gått upp ett par kilon lite här och var på kroppen, allt sitter iaf inte på magen!! Men det kommer nog ganska snart på dej med:P Går ganska fort när man väl kommit över tredje månaden, eller det tyckte jag iaf... Jaha har ni kollat på någon lägenhet än då?! Måste ju vara ganska skönt att flytta snart menar jag, inte så kul sen när du är höggravid kanske. Läste på facebook att du var hos barnmorskan idag förresten, hur gick det?

Vi får se till o ses snart tycker jag, solen börjar ju vara framme gasnka mkt nu så vi kanske skulle ta o grilla eller nått någon kväll allihop=)


Postat av: Anonym
URL: http://zingmarks.blogg.se/ 2009-04-16 / 19:04:57

Du är den finaste människa jag känner erica! även om du inte kan hjälpa mig på jobbet så finns du alltid där i mina tankar som gör att jag orkar med jobbet <3 Utan dig skulle jag bryta ihop..



Vill bara säga att jag har givit dig hela mitt hjärta nu och för alltid <3 Älskar dig mer än själva livet och du är den underbarste flickvän/Sambo/Fästmö och blivande maka! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.. // Din David Zingmark


Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/ 2009-04-16 / 19:07:29

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?